maandag 5 januari 2015

Nieuw jaar, nieuwe kansen :)

Mijn goede voornemen van 2015: nu écht mijn blog bijhouden!! Hoe? Door iedere week een middag/avond vrij te plannen om lekker creatief bezig te zijn, én dat te delen!

Deze eerste week ben ik al goed begonnen, ik heb het eerste stukje van de CAL 2015 gehaakt. Na heel vaak uithalen, vooral de laatste twee toeren, is het dan toch gelukt. Al ben ik nog niet helemaal tevreden over het laatste randje... Nu ga ik hem eerst maar blocken, kijken of dat helpt. En zo niet, dan heb ik nog iets te doen de komende dagen. (foto volgt)
 
Gelukkig is het pas maandagmiddag en heb ik nog een hele week voor me liggen. Donderdag de naaimachine maar weer eens onder het stof vandaan toveren. Ik kom zoveel leuke projectjes tegen, maar doe er zo weinig mee. Daar gaat nu dus verandering in komen! Al is het alleen maar om het beter te leren :)

Fijne week allemaal! Liefs, Marije




Geen opmerkingen:

Een reactie posten